Další zlato pro Prvoka od Buřinky

Prvok od Buřinky je nejlepší komunikační kampaní ve střední a východní Evropě

Stavební spořitelna České spořitelny (Buřinka) s agenturou AMI Communications získaly další mezinárodní ocenění. Z největší mezinárodní PR soutěže The SABRE Awards (Superior Achievement in Branding, Reputation & Engagement) si přiváží první místo za nejlepší komunikační kampaň ve střední a východní Evropě. Prvok uspěl v konkurenci více než 2 000 komunikačních kampaní z celého regionu EMEA, které se do letošního ročníku přihlásily.
 

3D tisk ve stavebnictví je pevně spjat se značkou Buřinka

„Prvok je unikátní a jedinečný. V architektuře, ve stavebnictví, ale také v možnostech komunikace a prezentace. Neznamenal pro nás pouze ojedinělou podporu inovativní technologie. Již nyní intenzivně pracujeme na dalším projektu z oblasti 3D tisku betonem,“ říká Monika Kopřivová ze Stavební spořitelny České spořitelny (Buřinky).
 

Prvok v 55 zemích a na všech světadílech

Buřince sázka na neotřelý a originální komunikační projekt vyšla. Prvok, první 3D tištěný plovoucí dům z betonu, rezonoval doma i v zahraničí. Projekt bez reklamní podpory zaznamenalo 40 % Čechů. “Prostřednictvím organických mediálních výstupů projekt oslovil víc než půl miliardy čtenářů na všech kontinentech světa. Díky spojení s 3D tiskem ve stavebnictví vnímá každý čtvrtý Čech Buřinku jako inovativní značku,” říká Hana Burečková, Account manažerka z AMI Communitations. „Plovoucí dům z 3D tiskárny nastartoval bouřlivou diskuzi se 100 000 komentáři a reakcemi také v online prostředí, říká,“ Peter Podolinský z Dotcom.cz.
 

Kontakt pro média

Tým projektu Prvok od Buřinky

Zleva: Monika Kopřivová, Richard Klíma, Hana Burečková, Tereza Krejčí
Vpředu: Ondřej Zahořík